مجلس كوكب ابو الهيجاء المحلي:عطاء لاختيار مدير/ة لقسم الخدمات الإجتماعية

1 יוני 2025
מכרז פומבי 1/2025 לתפקיד מנהל המחלקה לשירותים חברתיים
1 יוני 2025
מכרז פומבי 1/2025 לתפקיד
מנהל המחלקה
לשירותים חברתיים
היחידה: |
המחלקה לשירותים חברתיים |
תואר המשרה: |
מנהל המחלקה לשירותים חברתיים |
דרגת המשרה ודירוגה: |
לפי הסכם העובדים הסוציאליים מאי 2022 |
היקף העסקה: |
100% |
סוג המכרז: |
פנימי/פומבי |
תיאור תפקיד: |
1.
מנהל המחלקה לשירותים
חברתיים, מתכנן ומארגן את העבודה וחלוקתה. 2.
אחראי לעבודה התקינה
של מחלקת הרווחה , על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית. 3.
פועל לקידום רווחת
התושבים ושותף לתכנון החברתי ביישוב. 4.
אחראי בפני ראש הרשות
המקומית לתפקוד תקין של המחלקה ולביצוע
תוכניות הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנהלים ולהנחיות
של משרד הרווחה והביטחון החברתי והרשות המקומית. 5.
פועל בהתאם למדיניות
משרד הרווחה והביטחון החברתי כמפורט בחוקים, תקנות, הוראות, תקנון, עבודה
סוציאלית וחוזרי מנכ"ל ואחראי ליישום מדיניות זו. 6.
אחראי להכנת תוכניות
עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים
בקהילה. 7.
אחראי לניהול- גיוס
משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב והערכה אחרי ביצועם. 8.
יוזם, מפתח ומקיים קשר
קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות המינהל או אגף או מחלקה עם
שירותי רווחה אחרים בקהילה ומייצגם בפני גורמי חוץ. 9.
אחראי לביצוע
הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב מתפקידי המינהל או אגף או מחלקה
ומן ההוראות שנקבעו על ידי המשרד בנושאים אלה. 10.
אחראי להתפתחותם
המקצועית, לקידומם ולרווחתם של העובדים. 11.
אחראי להדרכה,
השתלמויות והכשרות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול המינהל או האגף או
המחלקה. 12.
אחראי להבטחת מתן
השירותים בהתאם לצרכי עבודות מינהל או אגף או מחלקה ובהתאם לאמות מידה מקצועית. 13.
פועל לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח
שירותים. 14.
מבצע פעולות בתיאום עם
ראש הרשות ומי מטעמו בתחומי הרווחה. 15.
מבצע פעולות נוספות
בהתאם להנחיות הממונה עליו.
|
תנאי סף:
|
1. השכלה ודרישות מקצועיות א.
עובד סוציאלי בעל תואר
בוגר בעבודה סוציאלית – חובה. ב.
יתרון לבעל תואר שני (
בנוסף לדרישה לתואר האקדמי בעבודה סוציאלית ) באחד מהמקצועות הבאים: עבודה
סוציאלית, לימודי גרנטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי,
ניהול מלכ"רים, גישור ויישוב סכסוכים, הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות
בריאות, ייעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך. ג.
רישום בפנקס העובדים
הסוציאליים. ד.
בוגר הכשרה ניהולית או
תכנית לניהול בכיר בהיקף של 100 שעות, הניתן על ידי גורם אקדמי מוכר ומוכר על
ידי המשרד ( מועמד שאינו עונה לדרישה זו יחתום על התחייבות לסיום קורס הכשרה
בהצלחה לתפקיד בתוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, במידה ומתקיים הקורס ). |
|
2. דרישות ניסיון מקצועי א.
ניסיון מקצועי של 4
שנים לפחות בעבודה סוציאלית, יתרון לעבודה במחלקות לשירותים חברתיים. ב.
הניסיון המקצועי יימנה
מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים ולא קודם לכן. ג.
ניסיון ניהולי של 3
שנים- ניהול ישיר של 3 עובדים לפחות בכפיפות ישירה. ד.
בעל יכולת ביטוי בכתב
ובעל פה ויצירת קשר עבודה ומערכות יחסי גומלין. ה.
בעל ידע בהדרכת
עובדים. ו.
רצוי היכרות וידע
בתחום השלטון המקומי.
|
כישורים
ודרישות נוספות:
|
1.
שפות: ערבית שפת
אם, עברית ברמה גבוהה , ואנגלית לקריאת ספרות מקצועית . 2.
יישומי מחשב: היכרות עם
תוכנות ה – Office 3.
אמינות ומהימנות
אישית.
|
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: |
1. יכולת לעבודות צוות, בעל יוזמה, חשיבה יצירתית 2. יכולת עבודה בתנאי לחץ ואי וודאות
|
כפיפות: |
כפיפות לראש הרשות המקומית
|
הערות:
1.
בכל מקום בו מפורט תיאור
תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאשה ולגבר כאחד.
2.
הליך המיון יבוצע רק
למועמדים העונים על תנאי הסף בהתאם לנדרש בנוסח המכרז, והגישו מועמדותם בפרק הזמן
שנקבע לכך. העמידה בתנאי הסף תבחן לפי אסמכתאות בלבד ואין די בקורות החיים להוכחת
עמידה בתנאי הסף.
3.
מועמד עם מוגבלות זכאי
לקבל התאמות נדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. המועמד נדרש להעביר
מידע מלא בדבר הצורך להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה, ובכלל זה פירוט ההתאמות הנדרשות
וצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה שיש בידי המועמד.
4.
תינתן עדיפות למועמד
המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם כשאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות
המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. המועמד
המבקש לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין
ימסור גם מידע בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
5.
המועמד מתחייב שלא לעסוק
ולא לטפל בכל עניין שיש בו משום ניגוד עניינים לתפקידו כעובד של המועצה.
6.
מועמדים שייעמדו בתנאי
סף יידרשו לעבור מבחנן מיון והערכה.
אופן הגשת המועמדות:
הצעות
מועמדות יש להגיש למזכירות המועצה (לידי
גב' מהא מוחמד), במסירה ידנית עד
לתאריך 20/6/2025 (עד השעה 12:00).
יש לצרף להצעה את אישורי העסקה ולכלול תאריכי העסקה מלאים ומדויקים, היקפי משרה,
פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש. הצעה שלא יצורף אליה כל המסמכים
הדרושים תיפסל על הסף.
בברכה,
נידאל חאג'
ראש הרשות