مجلس كوكب ابو الهيجاء المحلي:مطلوب/ة مدير/ة لقسم الخدمات الإجتماعية | مجلس محلي كوكب أبو الهيجاء

مجلس كوكب ابو الهيجاء المحلي:مطلوب/ة مدير/ة لقسم الخدمات الإجتماعية

مجلس كوكب ابو الهيجاء المحلي:مطلوب/ة  مدير/ة لقسم الخدمات الإجتماعية


מכרז פנימי\פומבי 3/2024- משרות
המועצה המקומית כאוכב אבו אלהיג'א מודיעה על רצונה לקבלת מנהל מחלקה לשירותים חברתיים
1. כללי:
1.1 תיאור המשרה: מנהל המחלקה לשירותים חברתיים.
1.2 דירוג ודרגה- הסכם העובדים הסוציאליים מאי 2022.
1.3 היקף המשרה 100%.
2. תיאור התפקיד:
2.1 מנהל המחלקה לשירותים חברתיים, מתכנן ומארגן את העבודה וחלוקתה.
2.2 אחראי לעבודה התקינה של מחלקת הרווחה , על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית.
2.3 פועל לקידום רווחת התושבים ושותף לתכנון החברתי ביישוב.
2.4 אחראי בפני ראש הרשות המקומית לתפקוד תקין של המחלקה ולביצוע תוכניות הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והביטחון החברתי והרשות המקומית.
2.5 פועל בהתאם למדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי כמפורט בחוקים, תקנות, הוראות, תקנון, עבודה סוציאלית וחוזרי מנכ"ל ואחראי ליישום מדיניות זו.
2.6 אחראי להכנת תוכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
2.7 אחראי לניהול- גיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב והערכה אחרי ביצועם.
2.8 יוזם, מפתח ומקיים קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות המינהל או אגף או מחלקה עם שירותי רווחה אחרים בקהילה ומייצגם בפני גורמי חוץ.
2.9 אחראי לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב מתפקידי המינהל או אגף או מחלקה ומן ההוראות שנקבעו על ידי המשרד בנושאים אלה.
2.10 אחראי להתפתחותם המקצועית, לקידומם ולרווחתם של העובדים.
2.11 אחראי להדרכה, השתלמויות והכשרות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול המינהל או האגף או המחלקה.
2.12אחראי להבטחת מתן השירותים בהתאם לצרכי עבודות מינהל או אגף או מחלקה ובהתאם לאמות מידה מקצועית.
2.13 פועל לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים.
2.14 מבצע פעולות בתיאום עם ראש הרשות ומי מטעמו בתחומי הרווחה.
2.15 מבצע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה עליו.
3. השכלה וניסיון
תנאי סף להגשת מועמדות:
3.1 עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית – חובה.
יתרון לבעל תואר שני ( בנוסף לדרישה לתואר האקדמי בעבודה סוציאלית ) באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, לימודי גרנטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי, ניהול מלכ"רים, גישור ויישוב סכסוכים, הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות בריאות, ייעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך.
3.2 רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
3.3 בוגר הכשרה ניהולית או תכנית לניהול בכיר בהיקף של 100 שעות, הניתן על ידי גורם אקדמי מוכר ומוכר על ידי המשרד ( מועמד שאינו עונה לדרישה זו יחתום על התחייבות לסיום קורס הכשרה בהצלחה לתפקיד בתוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, במידה ומתקיים הקורס ).
3.4 ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בעבודה סוציאלית, יתרון לעבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
3.5 הניסיון המקצועי יימנה מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים ולא קודם לכן.
3.6 ניסיון ניהולי של 3 שנים- ניהול ישיר של 3 עובדים לפחות בכפיפות ישירה.
3.5 בעל יכולת ביטוי בכתב ובעל פה ויצירת קשר עבודה ומערכות יחסי גומלין.
3.7 בעל ידע בהדרכת עובדים.
3.8 רצוי היכרות וידע בתחום השלטון המקומי.



4- דרישה נוספת:-
- שפות –עברית וערבית ברמה גבוהה כתיב ודיבור.
- יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות האופיס.
5. הגשת המועמדות:-
מועמדים הרואים את עצמם כעונים על הדרישות והמעוניינים למלא את התפקיד, יפנו בכתב בצירוף קורות חיים וכל התעודות והמסמכים המעידים על מילוי תנאי הסף כולל שאלון למשרה פנויה ולמסור למזכירות המועצה עד יום 2.12.2024 שעה 12:00 בצהריים.
6. הערות:-
6.1 המכרז נוסח בלשון זכר בשביל הנוחות והוא תקף גם לנשים באופן שווה.
6.2 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלסיה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש , במידה והינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים .


בכבוד רב
נידאל חאג'
יו"ר המועצה


نشر :